Arkadaşlar merhaba hamileyken tsh 7lerdeydi, yavaş çalısıyordu, ilacımı düzenli kullandım dogum zamanı tsh 1.86lardaydı 1 hafta önce kan verdim 0.01 olmus şimdide cok hızlı çalısıyor, anlamadım gitti gerçekten doktor troid USG istedi , böyle bişey yasayan varmı?