Uzayiko Evet bende şaşırıyorum ama alışkanlık meselesi galiba , bebek nasıl alıştırılırsa öyle gider bence. Şimdi evin içinde tişörtle geziyorum ben oğluma da çok kalın giydirmek istemiyorum hep inceye alışmıştır. Atlet üzerine badi altında pijama var.