Damla6117 efelettin aranması çok normal canım benim kızımda öyleydi emiyordu üstüne yetmiyor diye mama veriyordum 90 cc içiyordu hala aranıyordu kusuyordu fazla geldiği için ama hep aranıyordu
ayse98 demirkof anladım kilosuna göre doktor söylüyo ortalama ne kadar mama içmesi gerektiğini kontrole gittiğinizde sorun bence en azından içiniz rahat eder çok mu veriyorum diye kafanıza takılmaz😊
demirkof Bsraaakrs Ne yapacağız bilmiyorum 😔 Keşke bir an önce büyüyüp anne doydum anne acıktım diyebilseler
Betlcelik demirkof seneler önce kızımda öyleydi sütüm aktığı halde saatlerce emiyor üstüne mama içiyor doyuramiyorum diyordum şimdi 3 buçuk yaşında her sorduğumda tokum anne karnım aç değil diyor bu dönemi arıyorsun bir süre sonra 😄
Uzayiko demirkof 45 günlük bebek için her öğün 120 cc sanki biraz fazla gibi. ama bebekten bebeğe değişir iştahlı bebeğiniz demek maşallah 🧿
meraklibiranne demirkof bir de saati önemli 7 aylık oğlum iki saate bir 120 Cc içiyor sadece mama ile besleniyor
demirkof Deletedmom789 Aslında kof kilodan ziyade fazla kilo alması korkutuyor beni. Şu an 45 günlük ve 5200. Bu hızla giderse 10 kilo olacak 4. ayda
Deletedmom789 demirkof aslında kilo alımı şuan gayet iyi. Normalde 750-1000 gr arası kilo alınması bekleniyor bebeklerden bir ay içerisinde. Evet sizin bebeğiniz bir tık fazla kilo almış ama 5-6 aylık olduğunda kilo alımı yavaşlayacak bebek hareketlendikçe
meraklibiranne demirkof doktorlar ayına kilosuna göre hesaplıyorlar istersen doktoruna danış ccsini de
UzayliOzge efelettin Gazı olduğu için araniyordur siz yettiğince emzirin hemen ardından gazını çıkarın çünkü bebekler 3 aydan önce doyduğunu hissetmez.
efelettin UzayliOzge evet biliyorum çok etkili bi gaz damlasıda kullanıyoruz. Gazınıda çok güzel çıkarıyor halbu ki işte ama yenidoğan tabii hem bi emme isteği 🤷🏻♀️
demirkof Uzayiko Doktorum net bir şey söylemedi ilk kontrolde.. onlar anne sütü almasına takıntılı oldukları için emzir dedi süt yok diyorum emzir diyor🤦🏼♀️