demirkof kizim iki haftalikken yogun bakimda 90 cc iciyodu. hemsireler soyluyodu doyuramiyoruz diye. siz 120 yapin fazlasini zaten ya icmez ya cikarir. biz de 43 gunluguz su an. aktif emiyo o yuzden bisey diyemiycem. mama versem de takviye amacli 60 verdim hep goguslerim yaraydi bi yere kadar emzirebiliyodum.