Simgeavcu Bende ise basladim ama 13 aylikken basladim suan 15 aylik bizimde rvimiz kira esim 4 bin tl maas aliyo 1600 u kiraya gidiyo valla ailelerden 2.ci doz asilarina destek istedik ve sagolsunlar iki ailede yardimci oldu henuz cok ufakmis bebegin canim sut sagmak sutu zamanla azaltiyor sabredebiliyorsaniz sonuna kadar sabredin derim ha buarada 6 ay once yeni tasinmistik birde dusun tasinma masraflarini hani o zaman bile ise girmedim ben bi bilezik verdim kocama tasinma ucretlerini karsilamistik napalim zor gunler icin dedik. Eger maddi anlamda destek cikabilirse birileri size bence hemen girme suan sutumu sagiyorum isten yeni geldim 2 ayda sutum inanilmaz azaldi malesef