Aptamil kullanıyoruz. Mama reddi yaşıyorum son günlerde. Zaten en başta meme reddi yaşadık. Sütümü sağarak veriyorum ama yetersiz geldiği için mama ile destekleme yapıyorum. Şuan sütümü içiyor hemen. Tok olsa bile. Napıcam mamayı mı değiştirmem gerekiyor