Merhabalar, bebeğim 1.5 aylık. Doğum yaptıktan sonra bebeğim sağ memeyi emmek istemedi ama ben ısrar ettim rözirdim sürekli. Sağ memede hep sorun yaşadım. Emzirmek istemiyorum artık canım çok acıyor ve koltuk altıma kadar ağrıyo. Koltuk altı ın içinde şişlikler olmuş o da ağrı ve kaşıntı yapıyor. Sürekli emzirmeye gayret edip sağıyorum. Sütü boşaltıyorum ancak 3 saat sonra aynı şişlik ve sertlik oluşuyor. İsteyerek emziremiyorum zorluyorum kendimi ama yinede canım çok yanıyo. Bu sorunu yaşan annelerden öneri destek bekliyorum çok önemli benim için.