Balbeby Kızlar 27 günlük bebegim var ve sürekli sıçrıyor böyle bişey yaşıyan varmı yoksa doktora götürmeli miyim ve ayrıca çok gaz sanicisi çekiyor😩😵
Yazannesi1 Balbeby çok normal 6 aylık oldu benim ki bazen hala sıçrıyor😌 gaz sancısıda çekiyor. Bazen hapşırmaya korkuyoruz evde sıçrıyor ve ağlıyor. Müziktende korkuyordu daha teni alıştı. Tabi yine doktorunuza sorun 🌸