Matmazellll Deletedmom_49 evet oğlumun da böyleydi ablam fark etmiş şimdi patladı patlıcak gibi çok şişmiş.
Yasemin38 Deletedmom_49 dişlerin yeri oluşmuş fakat bir süre daha böyle devam ediyor canım çıkması için😊hayırlı dişleri olsun inşaAllah
Askimizinmeyveleri Daha zamanı var o dişlerin aşşağıya inmesi zaman alıyor dahada kabarıcak üst dişler biraz daha gecikmeli çıkıyor
Askimizinmeyveleri Deletedmom_49 biraz daha inecek ve daha çok kabaracak benim kızımn iki aydır şiş🙂hatta önce üstlermi çıkacak diye düşündüm alt diş patladı üç ay önce