Kayracim koleksiyon banada tanımlanmadı. Canlı destek ile konuştum öğlen bana yogunluktan dolayı yatmamıştır saat 6 yı bekleyin dediler. Az önce tekrar baktım yine yatmamış yine yazdım bende bot hesap diyolar. 123 kaydettiklerim, 85 kaydedilmem vardı. İnsanlar kaydettim diyo kaydetmiyo