Boranimmm Güzel anneler 2. Ay aşısı olduk bugün üç gündür çok affedersiniz oğlumun kakası yemyeşil ve gaz çıkarmakta zorlanıyor huzursuz baya neden acaba bunu yaşayan var mı?