HurremSultan ay çok küçük olduğu için açlık ve halsizliğe dayanamıyor tabii ki benim oğlum 2,5 yaşında aynı dönemin biz dört aydır yaşıyoruz hatta 6 aya geçeceğiz hastaneden çıkamıyoruz sürekli farklı farklı sorunlar çıkıyor biz hastaneye yatmadık ama yani yatış döneminin ucundan döndük Eni sonu başka bir şehirdeki bir hastaneye götürdüm oradan da bir sonuç alamadık ben sürekli hasta sayısız doktora gittik en son kistik fibrozis dediler onun testnii bekliyoruz şu an yani tetkiklerinde bir şey çıkmıyorsa bir şekilde beslenmesine yardımcı olacak bir yol bulmaniz lazım Instagram’da Ali Fuat serpen diye bir doktor var online görüşme falan yapılıyor belki bir de onunla görüşmeniz gerekir Bizim durumumuz biraz el vermediği için daha henüz görüşmedik ama ben de onunla bir görüşme randevusu almayı düşünüyorum düşünüyorum sizi o kadar iyi anlıyorum ki insanın boğazından bir lokma geçmiyor onları yemeyince 😔 şu an biraz yemeği düzelttik fakat yine de çok çok iyi değil bununla yetiniyorum biberonla mama biraz sıkıntılı çünkü şu an 6 aylık zaten sınırlı bir şekilde besleye biliyorsun ağız içine bakıldı mı yara falan olabilir ya da dil bağı gerçi bunlara da bakılmış olabilir insan çok çaresiz kalıyor Rabbim yar ve yardımcımız olsun