Arzu1233 Aranızda sezeryan doğumdan 3 ay sonra hamile kalan var mı? Şuan o durumdayım ve bebeğimin de benim de hayati riskimiz var.
ikibabybirmom Arzu1233 çok bilgim yok ama zor bı durumdasin çok erken olmuş doktor ne diyor kontrole gittin mi
Ocak2021 Arzu1233 bir hastamız 2 ay sonra hamile kaldı bi sıkıntı yaşamadı 38. Haftasında dogum yaptı.
Arzu1233 ikibabybirmom gittim bugün ya kendisi söyledi risk olduğunu sıkı kontrole alıcak beni artık yada aldıracaksın dedi bana
ikibabybirmom Arzu1233 sen ne yapmayı dusunuyorsun yardımci olacak biri varmı ailen falan tek başına iki bebek aralarinda bir yaş olacak baya zorlanirsin