Merhaba. Uzun süren bir lohusa depresyonu yaşıyorum. Terapiye gidiyorum normalde, doktorum süte ilaç geçtiği için pek ilaç taraftarı olmadı. Ama artık sanırım vakti geldi, çünkü gerçekten çok kötüyüm. Bebekle yalnız kalamıyorum, hayattan hiçbir zevk almıyorum ve bebeğime faydam yok, şuan emziriyorum. Eğer ilaca başlarsam emzirmeyi bırakmam gerekecek. Bebeğim 3,5 aylık Siz olsanız napardınız? Linçlere açık değilim, cidden linç yapacaklar yazmasın