Benim bebeğimin baş çevresi 40,6 çıktı doktor çok küçük dedi askımda her ay ölçülüyor doktorumuz hep normal sınırda disıkıntı yok diyordu sağlık ocağıda normal diyordu başka doktora gittim 6.5 aylık şuan desteksiz oturması gerek baş çevreside çok küçük nöroloji baksın dedi mr çekildi temiz eeg çekildi onuda bekliyoruz sizin bebeklerinizin kaç acaba ve desteksiz oturuyorlarmı