Nkahramanatas
Kızlar artık kafaya yicem kızım atopik dermatit ve 4 aylık bir ayı geçti bu ortaya çıkalı ama ne kullandıysak geçmiyor kortizonlu krem, çeşit çeşit nemlendiriciler, coresatin vs bir sürü şey kullandık yok geçmiyor. Geçiyor gibi oluyor akşamına yine kıpkırmızı bir de kaşıntı başladı çocukta ne uyku kaldı ne huzur valla üzüntüden stresten bittim artık başına gelen bir şekilde bunu hafifleten var mı ya