Fzeynep16 Göğüs uclarim çatladı yarıldı emzirmeye biraktik sagip veriyorum arkdslar dikislik hale gelmiş dediler bugun bu durumu yaşayan oldu mu hiç kendimi çok kötü hissediyorum 😔
Tugraninannesi Fzeynep16 benimde öyle olmuştu koştur koştur genel cerraha gittim o zamanlar bir krem vermişti sürdüğüm anda rahatladım çok çabuk iyileşti ve krem göğüsteyken bile emzirebilirsin demişti hemen doktora git
Acemiannnne Fzeynep16 ayni durumdayim neler neler yaptim ama yok artik kremlerden umudumu kestim biraktim dua edip gecmesini bekliyorum 😔
Panda3101 Fzeynep16 benimde aynıydı kayınvalidem tahinin uzerindeki yağdan sürdü 3 günde iyileşmeye başladı
hifam18__ Fzeynep16 canım her emzirmeden önce kendi sütünü sür ve öyle emzir emzirmeden sonra da yine kendi sütünü sür kurumasını bekle hem o sırada biraz havalanmış olur faydasını görürsün benimde vardı göğsümde yara inan kendi sütüm geçirdi başka hiçbişey işe yaramıyor yinede doktora git
elifzuleyha kızlar krem sürseniz de bir süre sonra emzirincr aynı oluyor en güzeli gümüş kapak alın severek emzirin
Gzlmls Benimde aynı şekilde oldu göğüsümün ağzına verirken ağlıyodum bide dişleri var kızımın en sonunda mastit oldum genel cerraha gittim antibiyotik tedavisi gördüm ve madakasol kullandım antibiyotik iyi geldi çok şükür eski haline döndü ama 2 ay çektim
Fzeynep16 Acemiannnne bende öyle düşündüm bu hale geldi cok ilerlemeden önlem almak lazımmış aldim yinede kremleri bi etkisi olmadı anlamadim 😔