BallyavruMM Kızlar bebeğim emerken çok zorlaniyor nefes alamıyor içim gidiyor 😢😢😢 başına gelen var mı
KahveliAnnee BallyavruMM kuzum benimde bebeğim öyleydi doktoru burnuna sütünü sık demişti serum fizyolojik sakın kullanma çok küçük
KahveliAnnee BallyavruMM bi çay kaşığına sütünü sık dolu dolu iki burnunun deliğinden akit yağlı yapısı var zaten asla tıkanmaz bak nasıl rahatlar ben halen sıkarım 5 buçuk aylık bide