Benimkide öyle gazını alıp yatırıyorum 10 dk sonra bağırıyor gece 2 dem beri uğraşıyorum uyusunda bende uyuyayım diye annemde bebek aç mama verelim diye başıma geliyor babam susamıştır diyor dün dr kontrolümüz vardı dr beslendiğini söyledi bence sıkıntıları gaz biogaia kullanıyordum Dr zinco verdi bugün onu deneyeceğim