Diyalizteknikeri Enseden kontrol ediyorum ensesi bazen ılık bazen sıcak. Ilık olduğu zaman üşüyor mu acaba bu arada evimiz baya soğuk ama sıkı giydirip ve üstünü iyice örtüyorum. Ufo da kullanıyoruz
Ayazinannesi3001 Diyalizteknikeri Allah kolaylık versin evin soğuk olması çok zor. Ben 2 yıl çektim o derdi. Bebeğim sıkı giydirmemden dolayı uyumuyordu ağlıyordu giydirince. 😔
EfeninAnnesiiiiii Diyalizteknikeri Ayaklarından ve kulaklarında dokunursan anlarsın canım doktor bana öyle demisti
Bir_prens_bir_prenses Diyalizteknikeri yuzu soguksa usuyordur bence. Evin soğuk olması zor bebek olunca
Ayazzmomms Diyalizteknikeri doktorumuz demıstı kı ellerı burnu ve ayakları bazen soguk olurmus ordan anlayamazsın dedı ense ve göğüsten anlaşılırmış üşüyüp üşümediği burdakı hemsırelere kalsa çocuğu 18 derecede tuttun dıyor ama ben yapamıyorum sıkı sıkı gıydırıyorum evım 21 22 derece arası oluyor kalorifer pek ısıtmıyor evı
Diyalizteknikeri Ayazinannesi3001 Allah razı olsun en üst kattayız maalesef o yüzden ısınmıyor kömürlü olmasına rağmen.
Bety Burun ve ense soğuk olursa diye üşüyor diye biliyorum benimde evim çok soğuk Allah yardımcımız olsun 🤲
amansallagitsin Ense ve gogus kismi soguk ise usuyordur normalde bebeklerin elleri ayaklari soguk olur ordan anlayamazsiniz ensesini ve gogus ve sirtini kontrol edin
Araseymen Diyalizteknikeri ben direk ates ölçer ile ölçüyordum daha garanti oluyordu.36.5-37.5 ideal vücut ısısı 👍