MelekSubasi ben İstanbul’dayım. Serbest oyun grubuna götürüyordum.1 saati 10₺ , 2 saat 15₺, kahve 5₺ bu fiyata gidiyorduk
Zamlar başlayınca gittim. saati 12₺ olmuş kahve ,8₺
Bir hafta sonra tekrar götürdüm saati 15₺, kahve 10₺ artık oralarda haftalık zam koymaya başlamış. Dedim bı kahve keyfim vardı oda haram oldu artık 🙈