ah bizde öyleydik. geceyle gündüzü ayırt edemiyor. Gazı vardır belki çıkarıyordur yetmiyordur bizimki 30 kere çıkarırdı yine sancı çekerdi yetmezdi.. bende hayat zindan oldu diyordum hala cok kolay değil benim için ama 2,5-3 aylık falan olsun daha cok rahatlıcaksın insallah ❤️