biruykusuzanne Hanımlar merhaba. Kan testi verdim beta değeri +10000 yazıyor. Doktora randevu aldım ama sabırsızım. Sizce tahminen kaç haftalıktır anlayan annelerimiz var mı ?
Deletedmom27337 biruykusuzanne adetinize göre gebesiniz. Beta değer sizin haftanızı söylemez :) hayırlı olsun :)
biruykusuzanne Deletedmom27337 doğum yapalı 6.5 ay olmuştu adetim düzensizdi o yüzden hesap yapamıyorum en son 2 ay önce olmuştum 🙂
_YanakReisinAnnesii biruykusuzanne ben 530 la öğrenmiştim doktor o değere bakıp 5 haftalık demişti sizin baya yüksek 2 aya yakın olabilir 🙈
biruykusuzanne _YanakReisinAnnesii değil mi işte böyle kıyaslama yapmak istiyordum sizin değerinize göre benimki iki aya yakın duruyor 🙂
_YanakReisinAnnesii biruykusuzanne evet 2 gün sonra gittiğimde 1200 olmuştu sizinki 2 aylık vardır muhtemelen ama böyle yüksek değerli olan bi arkadaşım vardı bebeği ikiz falan değildi tekti haftası da çok büyük degildi 5 6 haftalikti bazılarında çok yükseliyor belki sizinde öyledir
biruykusuzanne Burcu60 o zaman benim ki yaklaşık 2 aylık vardır arkadaşın dediği gibi. Yada ikiz olabilir bu kadar yüksekse
kubra2608 biruykusuzanne bencede ikiz sizinki baya yüksek 😅hiç bu kadar yüksek değerle karşılaşmamıştım 😀