ozi @adm Uygulama içerisinde bir atak haftası hesaplama/hesaplayıcı olsaydı ne iyi olurdu👍 Bütün annelerin sanırım buna ihtiyacı var 🙏
EmMery Androidde daha bebek takip programı bile çalışmıyor bazı sürümlerde keşke onada bi el atsalar @adm 🤷♀️
NaimeYilmaz ozi Buna benzer üyelerimize ücretsiz sunabileceğimiz uygulama düşüncesi var. Ama henüz düşünce aşamasında :)