Aybkasln biz 2 aylık olacagız dogdugundan 2.haftası basladı gaz sancıları halen daha cekıyoruz 12 den sonra baslıyor cok yıpratıcı bir surec gercekten. Kullanmadığımız ılac kalmadı artık bısey kullanmıyoruz. Zinco, nurse harveys, colinox, relactaz herseyı kullandık. Suan bio gaıa ve maflor kullanıyoruz ama hıcbır care olmadı. Bıberon ve meme alırken gaz yuttukları ıcın gerisi kalıyor ıclerınde