Arkadaşımın bi çocuğu var 7 aylık düüüünya tatlısı bişey ama aşırı enerjik asla uyumuyo laf olsun diye değil ciddi anlamda uyumuyo annesi kendisi ve eşi dönüşümlü bakıyolar. Anason çayı fakan denedi ama banamısın demiyo maşallah doktor yaşına göre boy ve kilosu önde demiş haliyle beslenmesi de çok yorucu arkadaşım da minicik bişey kıyamam zor taşıyo zor sallıyo zor oyalıyo. Daha önce burda görmüştüm bebekler için bi sakinleştirici vardı uyku için. Bilen kullanan var mı acaba? Tabiki doktora danışmadan vermez ama önce bi ilaç adı öğrenmemiz lazım. Elimden bişey gelmiyo bari öneride bulunıyım dedim bulamadım postu?