Böyle bir post açacağım aklımın ucundan geçmezdi😢 kızım 10 ay 4 günlük bütün düzeni birden bozuldu. Gece 11 de yatıyor ve birden saat 1 de 2 de uyanıyor sabah 5te falan uyuyor, öğlen 2 de kalkıyor. Çok güzel yeme ve uyku düzeni vardı, hiç ayırt etmeden tüm yemek ve meyveleri yerdi. Ama şu sıralar iştahı birden kesildi hiç bişey yemek istemiyor, uyumuyor. Çok yoruldum bir kaç gündür😢 Gece uyurken mamasını içerdi şimdi onuda içmiyor aslında aç karnı gurulduyor ama veriyorum içmiyor🤦🏻♀️ Napıcağımı şaşırdım diş dönemi sanırım ondan, bu süre geçici mi yoksa böyle mi devam etcek? Nolur geçicek diyin🥵