Benim doktorum da önermişti ama Facebook’ta emzirme akademisine yazmistim danışmak için ,beni topa tuttular sakın verme diye O aylarda su bile verilmez o doktorun adını verin herkes şikayet etsin diye de zorlamislardi beni Zararı varmış faydasından çok canım Verme sen de bence