AA seni hatırladım . Sağlıkla kucağına alırsın . Benimde bir tane oğlum var ikinci kız olsun istiyorum ama erkek olsa daha iyi anlaşırlar diyorum . Aynı cinsiyetin kardeşliği kesinlikle çok güzel oluyor hayırlısı tabiki 🥰 siz iki duyguyuda tatmak istiyorsunuz ama kızınız çok şanşlı bir kız kardeşi olacağı için