Bebeğim 50 günlük alerji doktoruna gittik geçmeyen pişik sebebi ve mama verdiğimde yüzünün boynuna kıpkırmızı olması sebebiyle doktor fotoğrafları görünce bebeğin ağır alerji geçirmiş daha kötüsü olabilirdi dedi bir tane iğne verdi soluksuz kalırsa yaparsın dedi Allah korusun 🤲🏻 Ama çok korktum hala inanılmaz tedirginim. Kaç yaşında geciyor diyet yapıyorum Ama başka nr yapmam lazım. Hep böyle mi olacak bilen anneler yazarsa çok sevinirim doktor çok bilgi vermedi alerji testi yaptı negatif ama bu aylarda negatif çıkar dedi