alchn bende öyle düşünürdüm diyet yaptıkca kilom cıkar gibi olur yada cıkmazdı takılıp kalmıştı dogum kilom üzerimde ama farklı bir düzene geçiş yaptım 12.günüm bugün ve 3 kilo vermişim tabi 3 gündür aksam yürüyüşe cıkamıyorum yagmurdan kaynaklı iradem yerinde ama bu sefer normalde çabuk kilo veren biri değilimdir ve hep moralim bozuk olurdu bu sebepten ama smdı kilo verip eski kotlarıma girince kaçamak yapasım bile gelmiyor inşallah böyle devam ederim aynada kendinize bakıp beğenmeyince insan daha cok iradeli olur bende öyle oldu çünkü 😔