Arkadaşlar kızım solunum sıkıntısıyla 21 gün küvezde kaldı orda ki doktorumuz küvezden çıkınca bir çocuk nörolojiside görsün dedi ama önce çocuk doktoruna gidip kayıt açtırmam gerekiyormuş.Bildiğiniz, önerebileceğiniz bir çocuk doktoru var mı bu hastanede acabaa?