Ureplasma parvum isimli bir enfeksiyon var bende,mantarin bir tik üst seviyesi.Hamileligim boyunca fitil kullandim,gecti sora gene geri geldi.Kizim dogdugnda doktor Emzirme ,tedavi ol sora emzirirsin dedi,kiyamadim kizima,Beklerim dedim.tedavi olucam derken İkinci hamilelik geldi .Neyse sorum şu ki acaba 1ay emzirmesem bebeğim doğduğunda.,tedavi görsem,sora bebeğim emermi beni,