Gokce91 benim ki ilk 5 dakika süt akışı hızlı olunca seviyor 5. Dakikadan sonra göğsüm yumuşayınca memeye kafa atıyor kavga ediyor öteki göğse geçiyorum. Sonra oda yumuşayınca yine aynı şey sonra tekrar diğer göğse geçiyorum bu sefer unutuyor ve emmeye aktif devam ediyor. Memede süt bitmez çektikçe gelir sakın bitti diye düşünmeyin. Arada ağlarsa çok sakinleştirip devam edin. Ama mutlaka son sütü almasını sağlayın