Nesli06 Kızlar merhaba kızım 1 yaşına girmek üzere ve artık odasını ayırıcam yavaş yavaş montesori yatak düşünüyorum kullanan varmı sanki korkuluk kısmı kısa gibi geliyor
Zelisblt Nesli06 biz kullanıyoruz çok memnunum, korkuluğu isteğe özel yaptırabilirsiniz veya kenar koruyucular var takabilrsinz.
Metehanbeysmom Zelisblt dikkat bebek var uzak illere kargo yapmıyormuş bi model beğenmiştim çok içimde kaldı 🥲 Şuan diğer aldığımız mobilya tamımı kuruluyor ama aklım hala onda