Merhaba arkadaslar
Bebeğim 2 aylık sadece anne sütüyle besliyorum. Coğu arkadasım anne sütü artı mama ile ilerliyor.
Doktora soruyorum bana vermıyor. Annelik telaşı mı bilmem ben yetemwdiğimi düsünuyorum cunku bazı zamanlarda emerken elini cok oynatıyor asılıyor beni nefes nefese kalıyor emicem derken emme sonlarına doğru ve oyuncağa ceviriyor artık uykuya dalmak yerine bu normal mi? mama takviyesi vermedi 2 doktora gittim ikisi de vermedi ben hem emzirmeye calısıp hemde sağdığım sütü ağzının yanından şırınga ile besliyorum doysun diye bazen emerken nerdeyse 1 saat oyalanıyoruz memede aşırı yoruluyorum bende,, bu durum hep böyle mi devam edecek arkadaslar yaa emzirme zamanı geldiğinde özellikle gündüzleri bazı zamanlar sonlara doğru artık emmeye calısırken nefes nefese kalması da mı normal,,