[silindi] Bkttduha Benim ilk çocuğum 8 ayda tam desteksiz oturdu hata bazen düşüyordu 😁 Bu pıtırcıgım da erken oturdu gelişimi galiba önde gidiyor o yüzden tereddüt ettim ama şükür sıkıntı yokmuş inşallah.. sizin ki de benim ilk çocuğum gibi Allah onları korusun inşallah.
Kbraozkan06_ [silindi] çocuklar oturuldukları zaman iğe kemikleri batar onları değiştirmek lazım sürekli.siz değilde büyğkleriniz bilir belki bebim bebeğimde 2 aylık sürekli değiştiririz rahatöa uyur
[silindi] Zlm sevindim Rabbim evladını korusun inşallah darısı başıma öyle bişey yaşamayayım inşallah.
Kedidirokedi [silindi] her çocuğun gelişimi farklıdır zaten o şekilde rahat duruyorsa oturma zamanı gelmiştir
ceyhunun_annesi [silindi] 4 buçuk aylikti beli kayık şekilde oturtuyodum destekli 5 aylik di yavaş yavaş oturttum kısa süreli 5 dk falan şimdi 7 aylik desteksiz oturuyo
[silindi] Kbraozkan06_ yoo devamlı degiştiririm zaten sürekli aynı durmaz sadece oturduğu için biraz mızdırap ettim
Saresi [silindi] böyle bişey olacağını düşünmüyorum. Benim kızım da 5,5 ayından beri desteksiz dimdik uzun süre oturabiliyor. Her ay kontrole götürüyorum gelişimini doktora söylüyorum. Öyle olsa uzun süre oturtma derdi