Benim bebeğim 51 günlük hala kayısı hoşafı gibi yapıyor aralarında bazen partiküller oluyor. Bol bol da yapıyor ishal değil korkma sütün yağlı besleyici demek ki sevinmelisin kimi bebekler günlerce yapamaz şanslısın. Yeşil ya biraz soğuk aldığı için ya da ön sütü fazla kaçırdığı için oluyor tekrar sarıya döndüyse sorun yok korkma