ZKY Merhaba kızlar 33 haftalık doğum yaptım şu an 2 ay 7 günlük ama düzeltilmiş yaşı 21 günlük. Rop muayenesine gittik sorun yok gözleri için dedi doktor odaklanıyor bakıyor sese ışığa ama göz takibi yapmıyor, normal mi sizin kuzucuklar ne zaman yaptı
tazeaane ZKY canım daha erken. Zaten 33 haftalık doğum yapmışsın şimdide 2 aylık diyosun. Daha dur şimdiden yapamaz zaten. İlk zeka kartları al hergün baktır onlara yavaş yavaş göz takibi yapmaya başlar.
Papatya41 ZKY daha erken doktor 4 ayda net belli olur dedi 4 ay olunca biz kontrole götürücez vardı yavaş yavaş geçiyor
ZKY Papatya41 ben de yarın göz doktoruna götürcem tekrar kontrol amaçlı hayırlı sonuçlar alalım hepimiz