Bebeğim 14 aylık kilosu da 11.5 kg gün içersinde fazla yemek yemiyor 2 öğün anca yiyor oda az miktarda. Geri kalan sürede meme emiyor. Geceleri cok sık uyanmaya basladı her uyandığında emmek istiyor vede emiyor. Gece beslenmesini kesmeyi düşünüyorum dün deneyim dedim 5 kere kalktıysa 2 sinde emzirip diğer kalkışlarında su teklif ettim reddetti vede 2 saat uykuya geçmekte zorlandı. Gün içinde çok beslenmediği için galiba gece çok acıkıyor yada alışkanlık yaptı bu durumu yaşayan var mı