Irmakprensesinannesi Kızım 4 ay 8 günlük ve hiç dikkat etmedim cirtlimi külot bezmiş diye meğersem külot bez almışım siz ce kullanabilirsin kilot bezi yada aranız da kullanan varmi?
birfincantuzruhu Irmakprensesinannesi oğlum 1 yaşında 5 numara kullanıyorum çok kolaylık valla normal bez arada sizdiriyordu bunda hiç yaşamadım şimdiye kadar öneririm. Sadece kiyafet giydir çıkart uğraştırıyor o kadar 🤞
Irmakprensesinannesi birfincantuzruhu him Bn hiç kullanmamistim kızımda bide 3 numara nrml olmasına rağmen hafif sıktı gibi geldi kenarlardan o yüzden tedirgin oldum ama teşekkür ederim biraz rahatladım kullananları gorunce
birfincantuzruhu Irmakprensesinannesi normal bezde de aynı beden kullanıyorsanız sıkıntı olmaz ölçüleri ayni