Kızım 2800 dogmustu ve hep alt sınırda kılo aldı bazı ay almadı bıle sutum coktu doktor verme mama dedı kı kızım benı hıc emmek ıstemıyordu hep uyutup emzırdım 6ay boyunca sonra ıse basladım bıraktı ama o 6ay kabus gıbıydı keske mamayıda deneseydim drdım cunku 6aydan sonra mecbur mama ıctı sutu kalıtelı yapmak ıcın aptamıl lactamıl var onu al ıc gercekten kalıtalestırıyor sutu badem fındık ye bol bol suan 18aylık ama hala kılo hep alt sınırda gun boyu yemıyor dıye krızler gecırıyorum sonra dıyorum saglıgı yerınde cok sukur