Aydeeeee ben ikinci çocuk için yıllarca bekledim. Ev araba borcu olmasın, ikisini de iyi bir özel okula yollayabileyim diye. Ve çalışıyordum, bir tanesiyle tam anlamıyla ilgilenip büyütebilmek için.
Hamile kaldım pandemi başladı. Ülke batıyor şu an hatta. Gerçekten artık aynı imkanları sağlayabilecek miyim emin değilim.