Kızlar biraz önce markete gittim süt almaya 2den fazla almak yasakmış bana 2 tane alabilirsin dedi önümde yaşlı bi adam vardı ayrı kartlardan bi ton alışveriş yaptı aynı üründen defalarca aldı ama benim almama izin verilmedi ki adam benim alacağım kasaya getireceğim sütleri de elimden çekti nakitle alcam diye tabiki vermedim 2 tane babam 2 tane ben aldm herzaman dışarı çıkamıyoruz çocuğum yeni ameliyat oldu babam yaşlı bu ne yani nasıl kuraldır artık nereye gidiyoruz bilmiyorum ama geleceğe karşı yaşama sevincim bitti gelecek kaygısı psikolojimi bozdu neden böyle bi kural konmuş aklım almıyor fiyatlar zaten uçuk durumda bide ürün alamıyoruz ne gerek vardı böyle yapmaya haksız mıyım kızlar çok moralim bozuldu yaa