Sonsuzmutluluk Merhabalar elimize bir miktar para geçti ve ben TL de kalsın istemiyorum altına yatırmayı düşünüyorum. Bu kararım mantıklımı şu durumda ? Yoksa beklemelimiyim bir kaç aya düşermi acaba
Katy Sonsuzmutluluk düşmez. Alın. Yaw bunun için kredi cektik al sat yapıyoruz. Düşer diye bekleyenler var😄 ne dusmus ki bundan sonra altin düşsün. Alın hemen altin dolar farketmez fırlıcak
2maviboncuk Sonsuzmutluluk Bin lirayı bulacağı söyleniyor gramın alın bence bu saatten sonra hiç bisey düşmez annem bir gün arayla 40lira farkla aldı Bi çeyreği
Sonsuzmutluluk Katy etipuf Aslında eşime çok kızıyorum bu konu için Ağustos ayında geçti para elimize altın alalım dedim beni dinlemedi şuan oda çok pişman hala tutuyo elinde. Baya zarardayız diyebilirim
2oglananasi Sonsuzmutluluk altin uzun vadede her zaman kazandirir gordugu yeri unutmaz dusse bile geri cikar hep oyle oldu
Sonsuzmutluluk Mihrimahim16 teşekkür ederim. Evet 1 sene falan sanırım kalır ev almak için 1 sene sonra bozulur
Sonsuzmutluluk 2maviboncuk Aynen doğru keşke daha önce cesaretlenseydik çok pişmanım eşimi ikna etmediğime
Sonsuzmutluluk 2oglananasi Yani bu işten hiç anlamıyoruz açıkcası şuan yatırsak altına ne zmaan bozdurmak uygun olur yılbaşı sonrası düşüşe geçermi yani şöyleki 6 7 ay işimiz yok o parayla
Sonsuzmutluluk Katy tamamdır teşekkür ederim 6 7 ay sonrasında illaki kâr da oluruz sanırım 1000 TL yi aşar deniliyor Ocak gibi öyle midir sizce de
Eslemmm45 Sonsuzmutluluk bizimde TL var ama inanın şaşıp kaldım düşmesini bekledikçe artıyo yani birden inebilirde birden çıkabilirdi çok riskli ama uzun yıllar bozmuycaksanız alın şimdi düşse bile elinde sonunda bu fiyatları tekrar görür zarar etmezsiniz
2oglananasi Sonsuzmutluluk acikcasi cok net yorum yapamam bende ulkenin hali belli ne olacagi belli degil bence kar edilir ama onemli bir karar o yuzden etkilemek istemem ben.6 7 ay cok uzun vade değil
Katy Sonsuzmutluluk evet aynen oyle.bakın ben yıne 12 bın kredı cekıp aldım bıde 50 bın cektım sırf bunun ıcın cok borcumu kapadım böyle