HurremSultan Bifidrop probiyotik damla iştahı alarmı acaba doktor bunu verdi herkes ise yaramaz diyo fiyatida yüksek ama sadece gaz için se almicam çünkü bebeğim 6 aylık gaz problemi hiç yok
Ikrazumra19 HurremSultan ben hic duymadim ki 6 aylik bebege istah acab bi ilac verenide duymadim degisik
Sarikuzumalp HurremSultan Bebeğiniz ek gıdayı mı reddediyor. Neden iştahsızlık için ilaç yazıldı anlayamadım. 6 aylık bebek çünkü
Mom73727 HurremSultan bilgim yok ama nutrigen üzüm ekstreli vitamin mineral şurubunu deneyin kızımda kilo artışı oldu severek kullanıyoruz
Sarikuzumalp HurremSultan Anladım o zaman doktorunuzun önerdiği ilacı alın mutlaka sadece gaz için olsaydı yazmazdı iyi gelecektir diye düşünüyorum. Şimdi burada ki bir annenin bebeğinde iştah açmamış olabilir ama sizde işe yarayabilir bu yüzden alıp denemeniz gerekiyor inşallah iyi gelir 🙏
Seatib HurremSultan benim oğlum 9 aylık ek gıda yemiyor. Doktora söylediğimde iştah açıcı bir ilaç yok dedi. Bence bebeğiniz çok küçük kullanmayın öyle şeyler
HurremSultan Seatib açlıktan bayıldı ateş-i çıktı enfeksiyon kaptı yiyip içmediği için hastalığı yenmek için hep serum yedi
HurremSultan Seatib hastaneden çıkardık iste şimdi 4 gün yattinsimdi evde ve yine icmiyo 4 saattir sassdce 30 cc içerebildim çok üzülüyorum napacagimi bilmiyorum