Mdmd Bana 50 yatması gerekiyor yatmadı daha asistana sordum 18.00 da tanımlanacak dedi. Daha öncede 25 TL yapmıştım 2 defa falan yatmamisti şimdi de yatmayacak sanırım birçok kişiye tanımlanmış kuponlar 🤷 Yatmazsa hakkımı helal etmiyorum o kadar uğraştım birde takipten çıkanlar var onları hiç anlamıyorum niye bu şekilde yapıyorlar ki ?