Kızım 16 aylık oldu. Sabah öğle akşam ve 2 ara öğün şeklinde meyve kek VS yiyor ama ölçüleri o kadar az ki doymuyordur diyorum ve kahvaltıdan 2 3 saat sonra uyuyacakken mama içirip yatırıyorum birde bazen akşam yemek yemeğinde ya da gece nasıl olacak nasıl bırakacağız annelerrrr??