Bebeğim daha 8,5 aylık ama 10 gündür huyu değişti. İnatlaşıyor benimle, salıncakta sallıyorum indirdiğimde ortalığı yıkıyor, bebek arabasına oturmak istemezse ayak diriyor dimdik kalıyor öyle. Emeklerden önüne bir şey koyuyorum bi süre sonra alamazsa bağırıyor. Gerçekten anlamıyorum. Atak döneminde şu an, geçince düzelir mi? Korkutmadan, travma oluşturmadan ya da her ağladığında istediğini yaptırmadan güzelce çözmek istiyorum ama bulamıyorum. Lütfen çözümü olan sunsun şu 10 gündür inanılmaz huysuz.