Bebeğim 10 gün sonra 6 aylık olacak aşırı dişleri kaşınıyor eller ağızda hep bi kaç gündür meme emmek istemiyor tüm hareketleri değişti büyüdüğünü hissediyorum artık oturtuyorum yavaştan kucağımda falan mama sandalyesine de oturtuyorum bi kaç gündür alışsın diye tam 6 ay olunca yoğurtla başlayacağım ek gıdaya.haftada 4 gün falan dışarıya cıkarıyorum seviyor gezmeyi hem zaman da geçiyor böylelikle böyle durumlar bizde sizde nasıl?